Början på en ny vecka

Sovmorgon imorse. Känner mig inte helt frisk :/ Långdusch för att pallra mig iväg till föreläsningen 10. Makroekonomi = Intressant, men kräver viss hjärnnärvaro! D.v.s., inte helt idealiskt vid förkylning och trött huvud.

Efter det har dagen spenderats tillsammans med mina trevliga gruppkamrater i vårt arbete om Christina Jutterströms tid på Expressen. Så otroligt intressant! Vi har börjat komma in lite på bolagsstyrning nu, med Bonnierfamiljen och så vidare, och det är så spännande!

Själv är jag ju inte någon läsare av kvällstidningar, men DN kommer hem varje dag, och det är ju samma ägare. Men det kommer nog alltid vara SvD som gäller för mig egentligen. (Är ju bara så smidigt att få DN gratis genom skolan).


Jaja, men nu lagar älsklingen mat åt mig, så jag ska gå och hjälpa honom lite :)

Jag och Krister på Liseberg förra sommaren


Han är så underbar!










Kommentera här: