Härliga Soliga Sverige!

Jag undrar om inte nästan alla hade en sådan känsla idag.
Underbara Sverige!
Jag älskar verkligen när solen skiner och man kan se droppar från den smältande snön falla ner från alla hustak... Det är så underbart härligt, dripp dropp, dripp dropp.. Speciellt i Vasastan där byggnaderna ju är så otroligt vackra och pittoreska. Ja, gamla stan är ju lika vackert det!

Det känns som om att det är först nu som jag börjat uppskatta hur vackert Stockholm faktiskt är. Tidigare har jag förundrats över att vi har så många turister här, "vad vill de hit att göra?" har jag alltid undrat. Nu tror jag att jag fått en liten inblick i det...



Jag älskar denna kyrka på Odengatan, nästa gång ni går förbi, så ta en titt på teglet... Helt underbart!

Nu ska jag fortsätta mitt arbete. Lite bokskriveri och projektarbete.
Efter det blir det nog i säng för mig, jag är fortfarande lite sjuklig, tyvärr :/











Kommentarer:

1 josephine- fixar din design gratis!:

sv svarar på kommentarer

2 E A P H O TO [foto & vardag]:

SV: Tack så jättemycket! :-)

3 emilia:

svar;tack!

haha, jo det var det, men dom härdade ut (:

Kommentera här: