Sjuk!

Jag känner mig som en riktig svikare som ligger hemma och är sjuk i sängen när mina kära gruppmedlemmar sitter och sliter med arbetet i skolan.. Inte kul :(
Vaknade upp imorse med svinont i halsen och därefter feberkänningar, så jag bestämde mig att det var bättre att stanna hemma en dag och försöka bli frisk istället för att tvinga sig dit och bli supersjuk.
Som tur är har jag i alla fall inga föreläsningar idag. Men det börjar ju bli lite tidspress på grupparbetet å andra sidan.. Suck..

Så för att slita mig ur negativa tankar kommer en lite mer uppmuntrande bild:




En bild på mig från en ridtur i Chile förra våren.

Jag önskar att jag kunde åka dit igen. Jag fascineras verkligen av sydamerika - någon som varit där?









Kommentarer:

1 Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS:

Sv. med mig är det bra! vad görs?

2 felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig. Det går att rösta en gång varje dag, hihi. Jag hoppas du hjälper mig!:)

Kram !



3 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Åh visst är de bra! Så himla kul att man kan återanvända dom :)

Kommentera här: