2016 i bilder: december

December 2016
 
- bakning - julmarknad & lucia - vintervyer - julafton - mums! - 
 
Min december månad var hektisk, men hektisk på ett bra sätt. Vi hann gå på 3 olika koncerter, var på julbord, jobbade 2 helger och var ofta iväg och träffade vänner eller bjöd vänner hem till oss på pizzabak, pepparkaksbak eller sedvanliga middagar med speciella efterrätter ;) 
Det blev alltmer jobbförfrågningar som jag valde att ta på mig och jag skrev avtal med en ny klient och förlängde avtal med en annan. 
 
Vi hade en liten mysig julmarknad hemma på gården med duktiga barn & ungdomar som anordnade beridet luciatåg som var mycket populärt och uppskattat. De var så otroligt söta! 
 
Vi fick mer snö i mitten på december och jag och Rocky tog med oss kameran på våra morgonpromenader och förevigade många vackra vintervyer.
 
Tyvärr låg snön inte kvar till jul, men jag och Krister fick en lugn och fin julafton tillsammans med varandra och våra familjer. Så härligt. Jag bakade en hel del efterrätter, snacks och annat mumsigt.
 
Sydde babynest och lite andra små smyprojekt gjorde jag också! Var väldigt nöjd med resultaten och tyckte det var väldigt mysigt att känna mig så pysslig mitt i allt arbete.
 
December känns som ett bra avslut på detta år eftersom det har varit en blandning av allt; jobb och vila, vänner och familj, oro och spänning men även lugn, en stor dos av graviditet och Rocky-mys samt vackra mornar. Vet inte om man kan önska sig något mer? En liten Ärta som vände sig åt rätt håll kanske ;) Hon är en riktig vilding därinne! Nu på självaste nyårsafton har vi gått in i vecka 34, men det skriver jag mer om en annan dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: