En dag på altanen

Vilket superväder vi fått idag! Jag är så nöjd med det, verkligen :)

Morgonen började med en prommis på isen m vovven och fortsatte sen i uterummet i solen. Där sitter vi fortfarande och njuter. Väntar in vännen W som kommer förbi om en liten stund för fika och chill i solen. Mys.

Jag och Krister har suttit o pratat lite om framtiden, om Ärtan och så. Tittat på olika förskolor och diskuterat vad vi tycker är viktigast. Sen har vi båda svårt att få en bild av bebistiden - typ de första 4 månaderna. Vi har ju ingen erfarenhet någon av oss så det är svårt att se det framför sig. Vi båda gillar barn men har aldrig haft något större intresse för bebisar på det viset. När jag försöker föreställa mig det nu ser jag mest blöjor, spya och gos framför mig. Och känslan av att bli en liten familj. Men vem vet hur det känns och blir på riktigt sen? Svårt att säga.

Nu kommer W, så jag ska fixa fram lite fika. Ha det fint! :)

Kommentera här: