Förvärkar om natten

Natten till igår och natten till idag har jag "fått tillbaka" mina förvärkar lite. Har vaknat någon gång i timmen för toapaus och då har magen varit stenhård och så har det känts lite som om jag har magknip. Första natten trodde jag att jag faktiskt hade magknip (inte helt omöjligt att det var så också) eftersom jag ätit så mycket onyttigt. 

Men inatt är jag säker på att det inte rörde sig om magknip utan förvärkar som ju då är starkare än jag känt på två veckor nu, så det känns lite lovande - kroppen har återupptagit sina förberedelser igen! 
Sen känns det inte precis som om det kommer hända något de närmsta dagarna men det känns bra att kroppen ändå kommit igång igen, hehe... ;)

Ska bli spännande att se när hon väljer att titta ut!

Nu blir det järn & promenad m vovven - sen ska jag vecka den blivande pappan. Hoppas ni får en fin söndag! :D




Kommentera här: