Hemmafix

Igår var jag iväg och arbetade lite ute hos en klient, fick ihop en 6-timmars dag och kände att det räckte gott & väl för mig. Kom hem, gick ut m hunden och föll ner i soffan. Har börjat få foglossning igen nu och märker av det direkt när jag är ute o går m vovven. 


Idag har jag jobbat lite m vårt egna företag, skickat fakturor, svarat på mail och lite sånt. Lite bokföring också. Satt ute i solen en halvtimme medan den var framme.

Nu försöker jag få lite ordning på vårt hus. Har plockat & så och håller nu som bäst på att dammsuga här nere men behövde ett break iom dagens första förvärk.
Ja, det rör sig inte riktigt framåt på den fronten. Ärligt talat känns det ibland som om hon aldrig kommer komma ut :P 

Nu ska jag dammsuga klart här nere & sen väntar lunch. 

Ha det fint!

Kommentera här: