Myskväll

Ikväll känner jag mig (återigen) riktigt seg och trött. Jag känner mig stolt att jag orkade fixa middag & diska efteråt, ni ska bara veta vilken utmaning det är att inte somna halvvägs i dagsläget ;)
 
Idag har varit lite av en jobbdag. Inte jättemycket, men har lagt en 6h av dagens dag på jobb. Det känns ändå ganska bra att fortsätta hålla igång så mycket som möjligt så allting är uppdaterat och framjobbat när det är dags att föda fram en liten Ärta. Resten av dagen har jag och Rocky njutit av den vackra vårsolen som ÄNTLIGEN har bestämt sig för att titta fram. Kommer visa lite bilder från vår morgonpromenad imorgon tänkte jag :)
 
"Firar" att jag tagit mig igenom denna dag med en avkopplande kopp te och 100% bonde på SVT2. Mycket bättre än Mandelmanns om ni frågar mig ;)
 
 
 
 

Kommentera här: