Skönaste klänningen

På magbilderna för vecka 38 har jag på mig en grå klänning som jag tänkte berätta lite mer om här.
Den är nämligen mitt nya älsklings-plagg!
 
Jag köpte hem 4 nya plagg från Nelly-rean för 2 veckor sen och denna gråa var då alltså en av klänningarna jag klickade hem.
Jag gillar inte längre att ha på mig mina gravidbyxor eftersom jag tycker att de klämmer åt kring magen och då har jag bara ett annat par byxor som jag fortfarande kan ha på mig. De börjar dock också kännas lite tighta. Därför beställde jag alltså hem 4 st billiga klänningar att ha dessa sista veckor av graviditeten-
 
Klänningen kommer från ONLY och jag betalade endast 155kr för denna godbiten. Det jag gillar allra bäst med den är att den är så SKÖN! Materialet är mjukt och följsamt och spänner inte åt någonstans. Dessutom är det lite t-shirt ärmar (jag tycker jag passar dåligt i breda axelband pga breda axlar) och den har en härlig längd. Ett minus är att slitsarna på vardera sida är något höga - de går nästan hela vägen upp till rumpan. Jag tycker att det är lugnt så länge som jag har svarta strumpbyxor på mig under men skulle inte vilja gå runt i bara ben på det viset. Det positiva i det negativa är att det inte är något hinder att sitta skräddare, med benen i kors, etc., etc. i klänningen eftersom slitsarna ger den friheten. 
Ni kan nog förstå att jag i princip bor i denna klänning!
 
Ett tips alltså för alla er gravida därute som vill ha något SUPERSKÖNT som ser snyggt ut även sista tiden :)
 
 
Jag är 164cm lång och detta är alltså storlek XS.
 

Kommentarer:

1 Matilda Berlin:

Åhh vad fin1 Den passade dig jättebra =)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Sofie

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Superbra fynd ju! :)

Svar: I know! Så nöjd ;)
Sofie

Kommentera här: