Sol & bakning & rutinbesök

Ännu en vacker dag, så härligt!

På morgonen var jag iväg till min BM för rutinbesök, allt såg bra ut - precis som vanligt. Vi pratade lite om rutiner kring igångsättning och hur det ser ut framöver när man räknas som "överburen". 

Idag är ju D-day!
17 februari 2017, det är idag ärtan skulle komma ut till oss egentligen. Men sådana saker blir ju aldrig riktigt som planerat ;) 

Istället för att spendera dagen i barnsäng med diverse smärtor har jag njutit av solen. När solen försvann bakom vårt stora träd här på tomten gick jag in för lite lunch (sparrissoppa, mums!) och bakning. Nu när magen är under kontroll igen blev jag jättesugen på att förstöra det hela med lite gott ;) hehe.. nää, men jag får väl försöka äta med måtta!

Det kändes så himla trist att inte ha gjort något särskilt för Krister på alla hjärtans dag så nu har jag bakat TVÅ godsaker som jag vet att han älskar. Fritt spelrum för val alltså :) förhoppningsvis blir han lite extra glad för detta när han kommer hem från jobbet ikväll. Dessutom ska vi äta tacos så det blir en supergod dag från början till slut.


Morotskaka och cheesecake. Oslagbart! Köpte även jordgubbar till cheesecaken när jag ändå var i centrum. En försmak av sommaren i detta vackra vårväder!


Nej, nu ska jag fortsätta att njuta av solen här på baksidan. Ska bara hämta min solskyddsfaktor först, den har jag glömt ta på mig idag.

Hoppas att ni också har det fint där ni är! :)

Kommentera här: