Vårens första cykeltur

Efter jobbet denna förmiddag begav jag och Rocky oss ut på årets första cykeltur. Det var väldigt härligt att komma ut på en lite snabbare runda än mina vanliga långsamma promenader, särskilt för Rockys del. 
Vädret var väl inte det allra bästa men det regnade åtminstone inte!
 
Resten av dagen tog jag det lite lugnt, svarade på mail & tittade lite på TV och gosade med Rocky. Försöker även att sammanfatta de viktigaste punkterna ur "Föda utan Rädsla" så att jag ska kunna träna mentalt lite mer inför förlossningen. 

Idag fick jag "äntligen" några fler förvärkar ;) Men det var fortfarande helt klart att det inte är något på G. Det lär nog dröja ett par dagar till.
 
Ledsen att jag varit lite off bloggmässigt - låg inspirationsnivå just nu. Förhoppningsvis återkommer den snart.
 
Hoppas ni får en trevlig kväll - här hemma sitter vi och tittar på Skavlan, så intressant!

Kommentera här: