Detta med att packa förlossningsväskan...

Nu är vi i vecka 38 (redan halvvägs igenom vecka 38 faktiskt - ännu en gång är jag sjukt seg med veckouppdateringen!) och vi har fortfarande inte packat färdigt förlossningsväskan... Vad är det för fel med oss? Jag har haft det på min att-göra-lista i två veckor nu. Det är som om jag känner ett osynligt motstånd som gör att det aldrig blir klart!

I vilket fall så har Krister plockat fram väskor åt oss och jag har skrivit en packlista. Han har börjat lägga i några saker i väskorna men de gapar i princip tomma om jag ska vara helt ärlig. Jag är ju inställd på att föda för tidigt, borde jag då inte vilja få detta klart? Suck :P 
 
Lovar därför mig själv att försöka packa färdigt väskorna SENAST på onsdag. Vi får se hur det går med det ;)
Känns i alla fall skönt att ha packlistan klar!
 
 
 
 
 

Kommentera här: