Jobbig natt

Inatt har jag sovit SÅ dåligt. Har störts av kisspauser varje timme följt av konstiga/obehagliga drömmar. Har även oroat mig över att jag inte känt av ärtan men varit så trött att jag somnat varje gång jag försökt känna efter, oerhört stressigt! Så kl 5 gick jag ner o la mig i soffan, dels för att det är svårare att somna då och dels för att det är lättare att känna sparkarna. Efter en halv evighet (kändes det som) kom hon igång och började röra lite på sig. Kunde sova till kl 7 och då fick jag vänta en stund men sen kom hon igång igen. Riktigt som vanligt blev hon inte förrän kl 11 och sen blev det jädrans fart därinne runt halv två.

Som ni märker har jag gått och oroar mig en del för detta idag, så det kändes skönt att kunna släppa lite på det sen.

Hoppas ni haft en bättre natt än jag!

De hade inga fina rosor så idag fick det bli två set med tulpaner istället :)

Kommentera här: