Rutinbesök hos barnmorskan

Igår var vi på rutinbesök hos BM igen och allt såg fint ut, så himla skönt. Huvudet var nedåt och även om det var lite ruckbart fortfarande trodde hon att det skulle vara helt fixerat till nästa gång, som blir den 1/2. Jag är då i v 38 och Ärtan kommer vara helt fullgången. Skönt, jag längtar!

Resten av dagen blev fylld med jobb. Åkte från klient kl 17:30 direkt till mataffären där jag mötte upp Krister. Orkar/vågar inte handla själv på samma sätt som förr - vill inte lyfta för tunga kassar osv.
Men det märktes ändå på kvällen sen att jag tagit i lite mycket för jag hade en hel del mindre sköna sammandragningar till och från sen under kvällen och natten. Var tvungen att klocka för att se att de inte var regelbundna, men det var lugnt. Jag bara oroar mig för mycket, som vanligt!

Idag har jag en lugn dag med jobb hemifrån. Det är så mycket skönare plus att jag kan hänga med Rocky mycket mer också. Just nu sitter vi i uterummet och har lunchrast. Han fick valla ut getterna när vi kom hit (de är utomordentliga hoppare och hade hoppat över vårt staket). Det tyckte han var superkul :) nu verkar det gälla att nosa runt överallt för att se var de har varit och vad de gjort ;)

Kommentera här: