Helgen & ny vecka!

Idag gick vi in i vecka 37 och jag kommer försöka få till en sammanfattning av vecka 36 + lite magbilder från vecka 37 imorgon eller kanske så sent som på måndag. Jag har nämligen en ganska hektisk helg och vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha över till att fotografera magen.
 
Dagen idag började med lite jobb (avslutade 2016 och skickade in ÅR till Bolagsverket), följt av lite privata räkningar. Sedan for jag iväg till andra sidan stan och träffade en vän från högskoletiden. Nu har vi inte setts sen i november, så det var verkligen dags! När vi väl ses känns det inte som om det passerat så lång tid egentligen och visst är det härligt med sådana vänner? Man kan fortsätta precis där man avslutade senast, liksom.
Under besöket och i bilen på vägen tillbaka hade jag en del förvärkar. Nu börjar jag kunna känna tydligare när de börjar och när de slutar samt en något diffus "topp" där i mitten, men de är fortfarande så milda och helt oregelbundna att jag inte känner någon oro att hon ska vilja ploppa ut nu i alla fall. 
 
Imorgon ska vi ha en hel del gäster över som kommer för att baka tunnbröd med oss och det kommer nog bli riktigt trevligt! Men det gäller också att gå upp tidigt för att sätta deg & tända eld, städa hemma och allt sånt. Vi bjuder på lunch och sen kanske det blir fika på det, så jag lär vara helt slut vid middagsdags! hehe :)

Nu ska jag påbörja bokföringsåret 2017 medan Krister fixar lite med elektroniken här hemma. Ikväll var det någonting med TV:n som behövde fixas. 
 
Hoppas ni får & har en fin helg! :)
 
Veckans tulpaner. Lite mer färgglada denna gång ;) Ännu en gång Kristers val. 
Blev riktigt sugen på puderrosa eller vita rosor, så det kanske får bli nästa vecka!
 
 

Kommentera här: