Mysdag

Idag har jag och Idun mest tagit det lugnt. Hon sov fint inatt och vi tog sista sängamningen kl 6:30. Räknade med att jag då fått ihop ca 6,5 timmes sömn och var därmed nöjd. Hon var lite gnällig på morgonen men inte alls som igår - nu höll det kanske på i totalt 2 timmar mellan kl 8-10. Tror nog ändå att det har med förkylningen att göra, stackarn :( tur att jag åtminstone kan trösta henne och att hon inte är ohjälpligt ledsen. Tror jag skulle känna mig väldigt otillräcklig då.


Vi har jobbat en del framför datorn, varit ute på promenad med vovven och städat huset. Slängt in en tvätt har vi också hunnit med. Men förbereda middag har jag inte kommit till ännu, får försöka få till det efter denna amningssession. 
I eftermiddag ska jag passa på att träna unghäst när det är andra hästar intagna så att jag får lite flockstöd. Därför är jag inte inne förrän typ 18:30.

Kommentera här: