Ovanligt beteende

Idun är verkligen olik sig själv idag. Vi hade en helt ok natt med amning varje 2,5 timme ungefär fram till kl 04. Efter det ville hon inte sluta amma, utan ammade konstant till 06 kanske. Slutade vi så började hon gråta. Vid 06 tog Krister henne och gick på en promenad m barnvagnen, då låg hon tyst men somnade inte. Men jag fick 30 min välbehövlig sömn till. Sen ammade vi 07-10:30 med ett par 5-minuters uppehåll. Ojoj. Tänker att det måste vara någon sorts fas nu. 10:30 somnade hon och vaknade inte förrän jag väckte henne 12:30. Vi hade BVC vid 13:45 och jag ville att hon skulle vara mätt när vi kom dit. Inga problem att somna i babyskyddet.

Nu sitter vi här på BVC i ett avskilt rum och ammar. Vet inte hur jag ska lyckas ta mig härifrån för när jag slutar amma börjar hon gråta.. kan ju inte låta henne skrika hela vägen hem! Hoppas hon lugnar sig efter denna amning nu...

Stor och fin börjar hon bli! 56cm, 4890g och 38,5cm i huvudomfång, så hon växer som hon ska :) skönt!

Kommentera här: