Ibland alltså...

Idag har jag inte gjort många knop. K jobbar i stan idag och I vaknade i samband med hans väckarklocka (tror jag) så det var upp 6:30 som gällde efter att I tröttnat på att leka själv i sin säng.
Jag var ändå ganska produktiv på morgonen och betade av en del jobb, gick på en mysig promenad med vovven och fixade lite här hemma.

Efter det fick jag tyvärr ett rätt så tråkigt besked vilket gjorde så att luften gick ur helt. Gjorde ett tappert försök att komma igång genom träning men då ville inte vår chromecast vara med och jag fick inte upp träningsappen på TVn, suck. Jag gav upp då kan ni tro. 

Jag och i har sedan dess roat oss med att hänga framför TVn med inspelade filmer. Nu senast ice age (den gick hem). Dessutom "tröstäter" jag tunnbröd, tur att vi hade det i frysen haha!
Nej men seriöst, jag vill diskutera detta med K men jag vet att han har riktigt fullt upp idag så det får vänta tills han kommer hem ikväll.

När filmen är slut ska jag ta mig i kragen och gå på promenad med vovven o vakna lite. Laga middag, städa, svara på mail. Men inte riktigt ännu. Dessutom ligger världens bästa tjej här och sussar i mitt knä. Oslagbart!

(null)

Bytte om till träningskläder och allt innan jag fattade att tekniken svek mig. Sen blev jag så irriterad att jag inte orkade byta om... typiskt mig!


Kommentera här: