Nyårsdagen

Imorse gick Krister upp strax innan 6 då Idun vaknade, jag låg kvar i sängen ända till halv åtta. Det kändes välbehövligt även om Idun inte vaknade en enda gång inatt. Skönt att hon inte stördes av smällarna.
 
(null)
 
Jag känner mig pigg och full av energi trots att jag fortfarande är förkyld. Det brukar vara så för mig runt nyår varje år; jag känner att det nya året för med sig nya möjligheter och en chans att växa och utvecklas. Peppigt!
Efter frukost & mellis för Idun tog vi en långpromenad runt sjön och förbi Ica, där vi köpte grillkorv och bröd som ska bli dagens lunch. Hela promenaden var nog på runt 8km skulle jag tro. Känns bra efter den väl tilltagna nyårssupén igår!
Nu ska vi ut i rusket och tända grillen. Känns alltid som att våren är på väg när man startar grillsäsongen. Nu kommer snart ljuset tillbaka! 
Gott nytt år :) 
 
(null)
 

Kommentera här: