Denna helg

Har vi verkligen haft fullt ös non-stop känns det som! 
Som jag skrev i fredags fick vi besök av både Is mormor och kusin under dagen och sedan kom några vänner över på middag på kvällen. Med sig hade de sin 13-veckors dvärgpudelvalö. Alltså hjälp vad söt den var! Alldeles full av energi och bus!  Rocky tyckte han var lite irriterande i början men sen lekte de på riktigt fint. Har tyvärr inga bilder då vi njöt av stunden istället!
På lördagen blev det lite sovmorgon till 8 igen, så skönt! Vilken lyx. Sedan vet jag inte riktigt vart dagen tog vägen. Vi tog 2 långpromenader varav en drygt 2,5km genom skogen till närmsta mataffär för att köpa korv. Vi var jättesugna på tunnbrödrulle då vi hade tunnbröd över från lördagsbaket, så så fick det bli!
Strax innan kl 14 rullade bilen mot Tullinge för att fira min farmor som fyllt hela 80 år i år! Jätteroligt att se henne gosa och gulla med Idun. Vi ses inte så ofta men det är alltid lika trevligt när vi gör det!

(null)
I ser jättetrött ut här! Snart läggdags.
Jättekul att träffa resten av släkten också såklart. I fick träffa sin tremänning för första gången också! Hon är lite över 4 år och givetvis superspännande enligt I! Hon satt och tittade på när hon lekte i en liten evighet. 

Vi kom hem sent men fick ännu en supernatt inatt, tackar så mycket bästa bebisen! ❤️ K tog morgon med I strax innan 8. Jag var riktigt seg på morgonen och låg och drog mig till kvart över. Kände mig tung i huvudet. Men sen drog jag på en latin-dance onlineklass på TVn och dansade loss i en halvtimme medan I lekte på golvet. Då kom jag igång!
Efter att vi tagit en promenad med Rocky hade K ett möte så då lekte jag och I, jag tog en dusch och preppade middagen (långkok).
Sedan drog vi iväg till centrum och träffade W på lunch och så stack vi och kollade på två olika elbilar. Sedan var Rocky glad när vi kom hem igen!
Vi hjälptes åt att göra misslyckade tortillabröd och åt sen jättegod veg. texmex gryta till middag. 
Nu känner jag mig helt slut. Vi ska ta lite mys i soffan med en film och den morotskaka som blev över sen i fredags, mums! 
Imorgon är en lugn dag, blir nog fler inlägg då. Trevlig kväll!

(null)
Älskar dessa doftliljor, de sprider sin ljuva doft på hela nedervåningen! Så är de ju supervackra också.

Kommentera här: