I mellandagarna

Fick vi lite snö här hos oss och även om den inte stannade så värst länge så försökte vi ta vara på den så gott det gick. Dels åkte vi släde, det var starka Linn som fick dra släden då. Av våra fjordingar på gården är det Linn som jag helst spänner för eftersom jag tycker att vi får ett himlans bra samarbete. Om man behandlar henne rätt är hon så positiv och tycker det är så kul att komma ut och jobba lite. 
 
Jag var även ute i hästarnas vinterhage och fotograferade lite. Framförallt var det söta Nia som fastnade på bild men även några av våra andra ponnys. De ser så gosiga och härliga ut nu med all vinterpäls. Fluffiga som stora teddybjörnar! Det finns en riktig charm i det också...
 
Vi hann inte med någon tolkning vid det snöfallet. Dessutom var det på tok för lite snö. Nästa gång vi får snö här hoppas jag kunna få med mig några av mina duktiga ledarungdomar på tolkning, det vore riktigt skoj!
 
 
 
 Med snö på mulen och allt... Alltså <3

Kommentera här: