Min dag i bilder

Idag har jag försökt fotografera någonting varje timme. Det är bara sjukt svårt att komma ihåg ibland.. nåja!

(null)
Dagen började med frukost kl 6:30 eftersom jag skulle till BM. Vi hade tänkt att K o I skulle följa med och lyssna på hjärtat men det blev inte så iom att I är sjuk. 

(null)
Strax innan 7:30 var det i princip helt tomt i centrum... 

(null)
Vid 9 var jag hemma igen och kunde jobba av lite datorjobb medan K & I åt sin frukost.

(null)
Sedan runt 10 gick vi ut och preppade lite i logen inför helgens fest. Vi skulle bara ställa ut bord & bänkar och lägga på dukar, resterande pynt fixar de själva.

(null)
Där strax innan 11 så gick jag och I till ica för att hämta ut paket och för att låta henne sova en stund. Trevlig promenad, men varmt på vägen hem!

(null)
Innan lunch förberedde jag lite mat till morgondagens ledarutbildning. Paj får det bli denna gång! Tacopaj med kött och vegetariansk aubergine- och fetaostpaj för de som föredrar det. I var ledsen så hon fick åka sele ett tag men attans vad tungt det börjar kännas nu! Försökte tänka på hur jag stod åtminstone för att slippa foglossning...

(null)
Vi åt lunch och vid 2 så hämtade jag in ponnys till kvällens aktivitet, I fick följa med till hagen.

(null)
Gosar med I en sista stund innan min aktivitet börjar kl 16:30.

(null)
...och nu ligger jag här. En helt ok dag ändå :)
I mår dessutom mycket bättre, vilket är skönt. Verkar inte som utslagen på ryggen blir till vattkoppor för de har nästan försvunnit redan... kanske 3-dagarsfeber ändå? 

Kommentera här: