Vecka 21

Nu har vi precis klivit in i vecka 21 (20+0 idag) och jag har tagit mig i kragen och fixat en kass mobilbild på magen för dagen. 
Jag har precis fått hem ett lass kläder från min beställning på nellys rea - 7 klänningar för under 1000-lappen. Ganska bra :) 2 har jag köpt som tänkbara till ett bröllop jag ska på i höst där klädkod troligtvis blir frack eller mörk kavaj. Långklänning för damer mao. Detta i kombination med vecka cirka 35 blir inte helenkelt men jag har som sagt två starka contenders just nu så får vi se hur magen växer på framöver!

Jag känner mig pigg och stark (tackar I för detta som sov från 19:30-06:45 inatt. Drömnatten!) och positiv i min graviditet. Nu återstår 2,5 veckas intensivt jobb på gården innan det blir 3 veckors semester för mig. Ska bli jätteskönt!

Ligger redan i sängen eftersom det är så otroligt varmt i huset fortfarande. Här inne går ACn för fulla muggar (SÅ glad att vi köpte den förra graviditeten!) och det är mycket mer behagligt. Ska läsa lite nu och sedan ta en tidig kväll för att ladda på batterierna inför morgondagen.

(null)
Här med den enda av de 7 klänningarna jag inhandlade som jag känner mig osäker på. Inte 100% bekväm och inte helt hundra på när jag ska ha den. Men vi får se, ska fundera lite till!

(null)
Idag efter lägret skulle K iväg så då tog jag och I en körtur med lilla Dollan. Det var superkul för oss alla tre! När vi passerade hagen på vägen hem gnäggade Dollans bästis Abro på oss och då satte I igång och försökte härma, det lät bara så gulligt! Sötnosan ❤️

Kommentera här: