Eftermiddagsfika

Nu är jag mör i kroppen. Vi hade en halvdan natt inatt och jag kände mig mentalt slut imorse och K också. Som tur var vädret på vår sida och runt halv tio kom vi iväg på en långpromenad bort till golfbanan för att fika och dricka varm oboy. Promenaden dit var suuupermysig och fin men sen ville lillan amma precis innan vi kom fram så då fick jag gå och amma, lite jobbigt men det var inte så långt. Efter lite varm choklad i kroppen kändes allt bra sen!
Tyvärr har E det lite jobbigt med kräkningar efter maten nu, fastän vi rapar henne kräks hon nästan varje gång och så vill hon ju då nästan alltid ha lite mer. Förhoppningsvis löser det sig självt när hon blir större men jag uppfattar det som att det gör henne väldigt irriterad, inte så konstigt. 
Vi hade lite bråttom hem för att K hade ett möte att passa så det fick bli att gå & amma en bit på vägen, självklart hade vi glömt bärselen hemma. Tror egentligen bara att E ville vara nära. Tillslut kunde vi lägga ner henne i vagnen utan att hon vaknade igen. I var också gnällig för hon var också trött, K fick bära henne på axlarna en bit men sen gick hon med på att sitta i vagnen om jag sjöng för henne. Då somnade hon på 5 minuter 😂
Sååå summa summarum var jag lite trött när vi kom hem. Men jag och K fixade smarrig lunch och sen gick han iväg på möte. I fick äta färdigt och sen tog jag lillasyster i bärselen och så gick vi ut och red lite ponny på ponnyridningen, mysigt!
Nu är det alltså fikastund igen och min lilla bebis ligger bredvid och sussar fint och min stora bebis äter macka (hennes favorit) och pratar med sig själv, hehe!
Nu blir det nog film och hemmamys resten av kvällen. Jag har inte gjort mina övningar ännu idag så det ska också hinnas med, ingen stress. Vi har stoppat in middagen i ugnen, blir pulled beef ikväll, mums!

(null)

Kommentera här: