Dagsutflykt

Jag har haft en lite tuff dag idag. Trots supermorgon där jag kunde dra mig i sängen helt själv fram till 7:20 så har jag känt mig trött och lite uppgiven. Skyller på graviditetshormoner eftersom det är helt utan anledning.

Därför var det skönt att K har lyckats beta av alla sina mest brådskande uppdrag och kunde ta en timma ledigt på eftermiddagen. Vi tog en promenad  i höstsolen med barn och vovve bort till hästhagen. Njöt av det underbara vädret och klädde av oss våra jackor. Härligt! 
Hämtade & fixade lilla Dollan och tog en kort ridtur ut i skogen. Lyckat pott-besök fick vi därute dessutom! Verkligen jättemysigt och lilltjejen sken som en sol även om hon tyckte att tempot var lite väl långsamt ;) 

(null)

Imorgon kommer Is storkusin hit och det brukar alltid vara väldigt uppskattat! Så det ser vi fram emot. 
Jag har jobbat ute med mina grupper nu på em/kvällen och har precis ätit och njutit klart av broccoli- och Västerbotten-pajen jag förberedde tidigare idag. Så smarrigt! Gick även hem hos I sa K, så det var skönt.
Nu lite TV och relax!



Kommentera här: