Torsdag

Just nu känner jag mig trött. K gick upp tidigt tidigt imorse för att åka iväg på jobb. Som tur var sov I igenom detta och vaknade inte förrän 7:30, så välbehövligt!
Idag är det jobb på schemat. Tyvärr är jag o K dubbelbokade så vi har kallat in min syster att vara barnvakt för att kunna få det gjort. I trivs så bra med henne och med hennes lillkusin J också för den delen. Vill alltid hjälpa till att stoppa in nappen, byta blöja och bära (fast just det får hon inte ännu). Känns ändå liksom lite extra stressigt när ursprungsplaneringen är kass, även om vi löser det.

Jag och I tog alltså sovmorgon, en promenad med vovven och så åkte vi och handlade. Nu har vi chillstund i soffan. Jag har slagit på "dumma mej" åt I och även om jag inte trivs med att I får skärmtid ännu så får jag köra en "good enough" inställning just idag när energin inte är på topp. Förhoppningsvis känns det bättre snart.

Jättefint väder idag ju så lite trist att jag inte riktigt har energi att ta vara på det. Jaja. Vi gosar i soffan istället!

Kommentera här: