En tripp till centrum

Idag hade vi lite ärenden i centrum och passade då på att äta lite lunch på vårat favorit-burgarställe. Medan jag kollade på bikinis till vår Teneriffa-resa gick K en sväng med barnen och mötte upp svågern & lilla kusinen för lite promenad. När jag mötte upp K efter promenaden sov båda barnen fortfarande. 
Eftersom vi inte ville väcka I genom att lägga över henne i bilen så bestämde vi oss för att stanna i centrum en stund. Först blev det lite fika (jag tog en smoothie bara men den var väldigt god) och sedan köpte vi pulkor till barnen inför vår fjällen-resa. 
Väl inne på stadium fick det bli träningsbyxor till mig också. Det var verkligen dags för en uppdatering då jag haft mina gamla i över 10 år och dessutom levde i dem under graviditeterna samt har ridit barbacka i dem däremellan, haha.. så de är lite slitna. De får förpassas till att bli ridbyxor nu istället!

Det står på min träningsplanering att jag ska komma iväg till gymmet igen i mars. Det blir nog ganska lagom eftersom vi ska vara bortresta två veckor i februari. I vilket fall är det alltid lite extra roligt att träna när man har schyssta träningskläder som sitter bra!

(null)
I får dricka vatten ur stort glas med sugrör (precis som mamma), lyxens lyx enligt henne!

Kommentera här: