Hästbad

Såg lite bilder på startsidan för blogg.se som föreställde bad med hästar för några dagar sedan, och det såg SÅ härligt ut! Det var elfstrands.se som lagt upp gamla bilder från när de var iväg och badade sina hästar. Jag kunde därför inte låta bli att gå tillbaka genom mina arkiv och hittade några egna gamla godingar på hästbad.
 
Puss!
 
 
 
 
Många hästbad har det blivit genom åren, men förvånansvärt få som har blivit fotograferade. Jag är jätteglad att jag har just dessa bilder på min älskade Nova, de är från hennes sista sommar. Vi gick ner till den lilla stranden i sjöhagen och badade tillsammans. Lilla busknappen kom för att se vad vi hittade på för något och följde med ut på simtur. Åååh! Visst smälter hjärtat lite när man ser dessa?
 
Ge mig sommar, sol och hästbad i massor! <3
 

Kommentera här: