Idun 1 år

Ja vilket firande vi hade igår! Nu är vi möra och slut i kroppen efter förberedelser två helger i rad i och med babyshowern jag anordnade för min syster förra söndagen. 

Vad har hänt på 1 månad?
Idun har tagit sina första steg! Hon har som mest tagit 3 steg utan att hålla i sig i något, även om hon fortfarande mest kryper om dagarna eller går med stöd av möbler/väggar. Men nu känns det att hon börjar bli stor! De första stegen togs i fjällen, den 6e februari.
Idun har också lärt sig klättra upp i soffan själv. Det gjorde hon redan den 4/2 och nu kan man inte stoppa henne, för här är hon motiverad! Det går inte längre att lämna henne själv i vardagsrummet ens i några sekunder för hon är ruskigt snabb. Som tur är hon ganska försiktig i alla fall!

Nu har jag börjat jobba 3 dagar i veckan ute hos klient och det har blivit en rätt stor omställning för mig, men jag tycker det funkar fint under omständigheterna. Klart jag saknar Idun när jag är iväg men det känns samtidigt som att jag njuter lite extra på våra två lediga dagar per vecka tillsammans!

(null)

(null)


Kommentera här: