En bättre söndag

Igår eftermiddag var jag ute och höll på att ta in hästar när solen gick ner. Det var så otroligt vackert att det kändes riktigt synd att jag inte kunde gå in och hämta min riktiga kamera. Några mobilbilder fick helt enkelt ta och duga.

(null)

(null)

Den solnedgången var ett vackert avslut på en jättehärlig dag. Mycket lugnare än lördagen men ändå nästan lika full av aktiviteter. 
Dels kom mina föräldrar över och vi åkte lite släde med Linn. Sedan red jag även Nia på morgonen och tränade Plopp därimellan. På kvällen tolkade stalltjejerna med wio. Vi bakade tunnbröd och pizza som vi åt till middag innan kvällen avslutades med en riktigt bra film. 
En lite bättre söndag med andra ord. Kall men bra!

(null)
Det ryker från skorstenen till den gamla bakugnen

Kommentera här: