Vilka dagar

Nu lovar de regn och värme framöver. Det känns lite tungt faktiskt efter ett par underbart vackra dagar här. 
Idag och igår har jag, Idun och Rocky spenderat mycket tid ute med långa promenader både i skogen och ute på isen. När det väl börjat töa kommer jag inte våga mig ut på isen igen så jag har  verkligen försökt passa på att vara ute nu.

(null)

(null)

(null)

Det har ju kommit en hel del solglimtar de senaste dagarna också vilket har gjort mig så himla glad. Jag behöver en regelbunden dos av sol för att må bra. Får ofta ont i huvudet och bihålorna när ett lågtryck drar in och även om det omöjligen kan ha med varandra att göra så känns det verkligen korrelerat.
Denna vecka är inte så hektisk för mig, det mesta jobb som jag har på min dagordning är gjort.
Det mest betungande var att läsa på om den nya lagen avseende personuppgiftshantering för att få reda på vad vi behöver ändra i våra rutiner. Det känns skönt att ha det gjort och även bra att veta att vi står på stabil grund avseende det redan i nuläget. 
Nu efter middagen tog jag och I ett bad och nu har K gått för att lägga henne medan jag bänkat mig vid TVn och är redo för Mandelmanns om ett litet tag!

Kommentarer:

1 corneliaeriksson.blogg.se:

Så vackert! Vintern är verkligen underbar :) Hoppas ni slipper tö och sånt... Vi hade en varm dag men sedan kom det mer snö och kyla igen.

Kommentera här: