2016 i bilder: november

November 2016
 
- Vinter - babyshower -
 
I November tilltog min arbetsbörda något i och med att jag tog på mig mer administrativt & redovisningsarbete. Det kändes skönt att komma igång igen efter min lilla vila i september & oktober. 
 
Vintern kom i slutet av november och bjöd på många vackra, vackra vyer. Jag och Rocky njöt bäst vi kunde av de korta dagarna som bara blev allt kortare. Vi adventspyntade hemma och väntade in julen, jag började lyssna på julmusik och åt lussebullar & drack glögg.
 
Magen växte och om jag får välja är det ungefär här den är som finast. Större än så är inte lika fint. Jag tycker numer att magen är lite "för stor", även om den självklart är precis den storlek som vår lilla Ärta behöver. I vilket fall njöt jag mycket av min fina, runda mage som inte alls kändes ivägen eller jobbig på något sätt. Jag njöt mycket av att vara gravid!
 
Första advent blev jag överraskad med en underbart komponerad babyshower som var så otroligt rolig. Jag kände mig verkligen uppskattad och blev så glad, verkligen! Vilka underbara människor som finns runtomkring mig. Jag funderar ofta på hur det kommer sig att de går med på att vara vän med mig, jag kan vara så svår ibland - dålig på att höra av mig och liknande. Men på något sätt verkar det funka ändå :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: