Finbesök och bebisgåvor

I lördagskväll kom W & E över, vår bestman och bridesmaid från bröllopet. Nära, kära vänner. Vi hade en jättetrevlig (och lagom lång, hehe) kväll där vi bara umgicks och njöt av att få chans att sitta ner och prata med varandra igen. De har mycket på sitt håll med jobb, skola, lägenhetsrenovering, osv., och vi har ju vårat. Vi försöker ses ändå men det blir inte så ofta som vi skulle vilja att vi ses alla 4 samtidigt så det var riktigt trevligt.
 
Vi bjöd på stekt fläskfilé med halloumi, sallad och tzatziki i pitabröd (oslagbar kombo, så himla gott!) till middag och sedan en fruktsallad med glass, grädde, nötter och hemgjord chokladsås till efterrätt. Mums! 
Givetvis glömde jag bort att fota dessa härligheter. Det blir alltid så när vi har gäster över. Jag fokuserar så mycket på besöket att jag liksom glömmer av att fota. 
 
I vilket fall så hade de med sig jättefina presenter till oss! De kom med en presentlåda från Newbie och då bara VET man ju att det inte kan bli fel ;) De har dessutom utomordentlig smak och stil, båda två. Något som jag känner att både jag och Krister kan sakna stundvis, hehe.. 
 
Två jättefina set från Newbie som är så där ljuvligt söta <3
Kommer passa perfekt i slutet av sommaren då hon är stor nog att ha dem!
 
 
 

Kommentarer:

1 emelie:

Men åh vilka fina!

Kommentera här: