Vårblommor

Andas in, känn den friska luften fylla lungorna. Andas ut och känn hur kroppen slappnar av. 
Ro och frid.
 
Jag är så glad att vi är inne i januari nu, att vi har passerat den mörkaste och tyngsta delen av året. Nu håller sig solen uppe hela 30 minuter längre på eftermiddagarna än den gjorde på julafton! Bättre kommer det bli framöver också och det är bra för jag gissar att jag kommer behöva så mycket energi jag kan samla ihop inför både förlossning och tid med spädis. 
 
Jag tror jag nämnt det tidigare, detta med att jag alltid vill köpa hem blommor (helst tulpaner) när jag känner att ljuset börjar komma tillbaka och våren närmar sig. Gillar känslan av liv och välmående som de för med sig.
Denna vecka fick det bli rosa tulpaner, Krister fick välja färg denna gång. Visst valde han bra? :)
 
 
 
 
 

Kommentera här: